Søren takker af

Hej alle SMK-medlemmer

Jeg har efter kun et år i bestyrelsen valgt ikke at genopstille, jeg har taget dette valg, da jeg synes der er for mange medlemmer der vælger konflikten i stedet for dialogen.

Måske det er normalt, og noget man skal man kunne acceptere som medlem af bestyrelsen.

Men for mig fylder det for meget, og jeg har svært ved at få min hverdag til at fungerer i forhold til de problemer jeg slås med.

Jeg har på det år, fået lavet en ny hjemmeside (smk-online.dk) og jeg håber medlemmerne synes det er lykkes at gøre det til en hjemmeside der lever, på grund af de faste indlæg og nyhederne.

Jeg kan nævne at der de første 11 måneder har været nogle inde på vores hjemmeside 21.000 gange.

Samtidig lavede vi en Facebooks side og vi valgte (smk-online.dk) da Silkeborg motorbådklub desværre var optaget. planen er at Facebook siden skal administreres af en fra SMK`s bestyrelse.

Facebook sidens primære opgave er at gøre medlemmerne opmærksomme på at der er nyheder på hjemmesiden, og på den måde sende dem over på hjemmesiden.

Derudover havde jeg håbet facebook siden skulle bruges til kommunikation medlemmerne imellem. Jeg håbede også medlemmerne ville bruge siden mere til bla. at ligge nogle gode billeder op eller andre bådrelaterede ting

Dette er dog ikke lykkes, da stor set alle indlæggene kommer fra mig, så den næste der får opgaven med facebook har her en udfordring.

Til slut vil jeg opfordre alle SMK-medlemmer til at stille op til bestyrelsen (læs evt. Vi mangler kandidater til bestyrelsen)

Søg dialogen, søg venskabet.

God sommer til alle, vi ses på søen.

Hilsen Søren Nielsen