Vi mangler kandidater til bestyrelsen i SMK.

Da Dennis Andersen har valgt ikke at genopstille til generalforsamlingen opfordrer vi til, at man opstiller til bestyrelsen.

Vi søger alle typer af kandidater – både bestyrelsesmedlemmer og suppleanter. Du er måske medlemmet der brænder for at være med til, at udvikle klubben i en positiv retning. Det kan jo være, at du sidder inde med forslag til aktiviteter som vi aldrig selv har tænkt på.

Vi afholder bestyrelsesmøde en gang om måneden, bortset fra juli og december. Du bestemmer selvfølgelig selv hvor mange og hvilke opgaver du påtager sig. Du behøver ikke at have deltaget i bestyrelsesarbejde før, men det er vigtigt, at du er interesseret i at være med til, at drive og udvikle Silkeborg Motorbådklub.

Hvis dette har vagt din interesse og du gerne vil høre mere om bestyrelsesarbejdet i Silkeborg Motorbådklub er du velkommen til at kontakte Arne Brohuus på telefon 2016 3825 eller på e-mail: formand@smk-online.dk

Bestyrelsen i SMK