Indmeldelse i SMK

Kontingent

Almindeligt medlemskab

- består af 3 dele og ingen af delene kan fravælges:

• Kontingent til SMK: 680 kr.
  • Kontingent til Brosamarbejdet: 225 kr.
  • Kontingent til den kollektive ansvars-forsikring:150 kr.

Pris. 1.055 kr.

Kontingent - pensionistmedlemmer (folkepensionist)

- består at 3 dele og ingen af delene kan fravælges.

• Kontingent til SMK: 340 kr.
  • Kontingent til Brosamarbejdet: 225 kr.
  • Kontingent til den kollektive ansvarsforsikring: 150 kr.

Pris. 715 kr.

Kontingent - passive medlemmer

Pris. 340 kr.

Du kan overgå til passivt kontingent fra almindeligt eller pensionistkontingent.

Velkomstpakke

Når du melder dig ind i SMK, betaler du for en velkomstpakke:

Pris. 400 kr.

Pakken indeholder:

• Nøglebrik til klubbens toiletter i Indelukket, på Sejgrunden og på Himmelbjerggrunden.
  • Nøglebrik til baderummene på Sejsgrunden og i Indelukket,klubhuset på Sejsgrunden og i Indelukket
  • Stander til at sætte på båden
  • Rabatkort til klubbens restaurant - Indelukkets Spisested
  • Velkomstmateriale.

Kontante fordele

Fællesskabet tæller mest i SMK, men med medlemskabet af SMK følger også en række fordele, tilbud og rettigheder - f.eks.

Arrangementer i klubben

Du og din familie kan deltage i klubbens festlige arrangementer, se nærmere - i kalenderem

SMK’s marinekontor:

Kontoret er åbnet hver onsdag kl.18.00-19.00 i perioden fra første onsdag efter standerhejsning til sidste onsdag før standerstrygning.

Om klubben

Silkeborg Motorbådklub er landets ældste. Den er beliggende iet helt unikt stykke natur, hvor søer, skove og seværdigheder går op i en højere enhed - en perle, som klubbens medlemmer sætter stor pris på.

Det gør de selvfølgelig, når de sætter båden i vandet og sætter kursen ud til endnu en oplevelse på det vand, der måske nok ikke er noget verdenshav, men ikke desto mindre byder på nye og overraskende oplevelser, hver gang man sætter sig for at udforske farvandet, krinkler og kroge.

SMK's medlemmer nyder også de gode faciliteter, der er til rådighed for sejlerfolket i Silkeborgsøerne. Dels deres eget klubhus i Indelukket, hvor der også findes toilet, bad, tømmerum osv. for de sejlende - og dels broerne og grundene i hele søsystemet, som de har adgang til i kraft af Brosamarbejdet med Silkeborg Sejlklub og Ry Bådlaug.

Du kan blive medlem af Silkeborg Motorbådklub ved at klikke på"Bliv medlem"- eller ved at møde op på marinekontoret.

Møder du op på marinekontoret,bliver du straks medlem og får udleveret medlemspakken.

Du kan på kontoret kun betale med MobilePay og kontanter.

OBS: Udmeldelse skal skal senest ske 31. december året før, man vil meldes ud.

Ansvarsforsikring

Som medlem af SMK er du med i den kollektive ansvarsforsikring,

som klubben har tegnet gennem Danske Tursejlere

Har du - eller mener du at have pådraget dig et erstatningsansvar - skal anmeldelsen altid gå gennem SMK.

Ansvarsbetingelser

Ved skade kontakt: