Ost på bjerget 2023

Vi indviterer alle SMK medlemmer til osttegilde på bjerget lørdag 2. september kl.14.00

Og hvad er så Ostegilde, er der nok nogen der spørger.

Ostegilde er en begivenhed der foregår hvert år, og hvor nye og gamle medlemmer har nogle hyggelige timer sammen, og der spises en masse ost,(der kan da også glide en lille dram ned.)

For at deltage, skal der medbringes et stykke ost pr deltager, samt tilhørende brød.

Og man medbringer ligeledes selv sine drikkevare

Så kom frisk og få en hyggelig eftermiddag, og måske aften, hvor der helt sikker kommer gang i bålet

Ostegildet arrangeres af Heidi Beck og Steen Olsen

Billededer fra ostegilde 2023

Til ostegildet 2023 dukkede der 20 både og 3 biler op, så i alt var der 65 personer, der var mange børn der  hygede sig med at bade og spille spil.

og til aften lavede Ooy thai suppe og forårsruller til alle så stor tak for det, og stor tak til alle der dukkede op og var med til at skabe en hyggelig dag.