Hej alle,

Vi lovede på generalforsamlingen at lancere en helt ny SMK hjemmeside i løbet af foråret.

Det er faktisk lykkedes for Søren med input fra resten af holdet at udvikle denne hjemmeside på rekordtid. Vi nåede faktisk kun at lave et enkelt facelift på den gamle side inden det stod klart at kræfterne skulle sættes ind på den nye. Den nye hjemmeside bliver det centrale samlingssted for al stationær information vedrørende SMK.

Den nye SMK-online.dk Facebook gruppe - som mange allerede har stiftet bekendtskab med - bliver den dynamiske del af vores værktøj som sender små korte beskeder om nyheder på hjemmesiden. Disse beskeder indeholder altid et link til nyheden på hjemmesiden. Vi håber, at vores Facebook trafik over tid vil erstatte e-mail og sms.

For at understrege den fornyelse af SMK’s medlemskommunikation og medlemsinddragelse som vi annoncerede på generalforsamlingen, har vi foretaget yderligere et par drastiske ændringer.

Vi skifter navn på:

Den gamle hjemmeside fortsætter i en kort periode.

E-mail til de gamle E-mail adresser bliver automatisk videresendt til de nye.

Hjemmeside og e-mail bliver således de første emner til SMK’s fornyelse. Der kommer flere til senere.

pbv

Arne Brohuus