Øjenvidneberetning fra afriggerfesten

Hej Alle

Dennis har lavet en øjenvidneberetning om hvordan aftenen ved afriggerfesten gik.

Så blev afrigger festen 2023 afholdt og hvilken fest det blev da lidt over 50 SMK medlemmer fandt vej til Indelukket.

Temaet til årets fest var Mexicansk og vores nye forpagter Rasmus havde lagt sig i selen med sydamerikanske retter.

Der som noget nyt blev serveret på bordene i stedet for den traditionelle buffet, det var en virkelig lækker menu Rasmus havde fået sat sammen, og den gav da også mange gode tilbagemeldinger fra folk.

Efter maden spillede vores efterhånden kendte band Devotion op til dans og mange gæster indtog dansegulvet.

Fester sluttede omkring kl 02.00 med en tartelet til natmad.

Så vi kan ikke sige andet at festen var en succes og håber på af se mange flere medlemmer til næste års afrigger fest.

Af: Dennis Andersen Næstformand SMK