Arbejdsweekend på himmelbjerggrunden

Arbejdsweekend på himmelbjergrunden fredag den 19 og lørdag den 20 maj. i forbindelse med Kristi himmelfartsdag

Vi inviterer på arbejdsweekend den 19 og 20 maj 2023. Og da det er et godt sted at møde sine sejlervenner eller få nye bekendtskaber håber vi på et stort fremmøde både fra nye og ældre medlemmer.

Der skal rives, saves, kløves og alt muligt andet, så der er brug for alle mand på dæk. Rene kommer med en trækløver, og hvis der er en der kan komme med en motorsav må de gerne give Rene besked.

Vi skal bla. have det træ der er blevet fældet her i foråret lavet om til brænde til bålet, så vi forhåbentlig får mange hyggelige stunder i løbet af sommeren.

Christina vil stå for lidt mad fredag aften og lørdag middag til det hårdt arbejdende folk, og da SMK går ind for stop madspild.

Vil der være tilmelding til Rene på mobil 22467618 inden middag den 18 maj.

Status på arbejdsweekend på himmelbjergsgrunden

Arbejdsweekenden på himmelbjergsgrunden den 19 og 20 maj

Der blev tyvstartet allerede weekenden før, der var kaldt ind til arbejdsweekend, her mødte 2 både op og gik i gang med bla. at rive blade og gøre rent på toiletterne.

Og da arbejdsweekenden lagde i forbindelse med Kristi himmelfartsdag var der nogle der mødte op allerede onsdag den 17 og gik i gang.

Da den officielle arbejdsweekend gik i gang var der 4 både, og der var nogen der kom kørende til bjerget, så i alt var der omkring 11 mand. og man kan jo sige det ikke er mange da klubben kan mønstre næsten 900 både.

Men nu står grunden kniv skarpt og er klar til alle medlemmer. det store træ der blev fældet, er også skåret op og kløvet.

Christina stod for forplejningen og man må sige der ikke manglede noget. fredag middag blev der serveret pølser og brød, og til aften var der pålægs firkanter. og der blev lørdag middag serveret kold kartoffelsalat med frikadeller og kyllingespyd og de sidste pølser.

Af nye tiltag på himmelbjerggrunden kan vi nævne at der i år er kommet en vandcykel som kan bruges af alle SMK medlemmer

Til slut en stor tak til Christina for forplejningen, og tak til de fremmødte for nogle gode dage