Arbejdsdag på sejsgrunden

Den 13 maj fra kl. 10.00 til kl. ca. 13.00

Kom til arbejdsdag på sejsgrunden den 13. maj fra kl. 10.00 til ca. kl. 13.00, vi sørger for i fællesskab at grunden står pænt til sæson 2023.Vi håber på stort fremmøde så vi sammen kan sørge for grunden står pænt.

For nye medlemmer er det en god mulighed for at få en god dag, og komme i snak med de andre sejlere, som helt sikker vil være behjælpelig med de spørsmål du-i måtte have.

Det siges at uden mad og drikke duer helten ikke, så der serveres øl og vand, og når vi er færdige tænder Dennis op i grillen og der serveres pølser og brød.

Vi håber på nogle hyggelige timer, så vel mødt

Status på dagen

Arbejdsdagen på sejsgrunden den 13-05 var en fantastisk dag, med det bedste vejr og temperaturen nærmede sig de 20 grader.

Der mødte ca. 20 SMK medlemmer op hvor nogle kom sejlende og nogen i bil, alle var klar og i det bedste humør.

Der blev gjort ren på hele grunden, så det hele står flot til glæde for alle SMK medlemmer.

Vi sluttede dagen af med en velfortjent grilpølse og en kold øl.

Stor tak til alle fremmødte for en fantastisk dag

Dennis