Informationsmøde: om bådvask i indelukket til alle med kommunal bådplads, og for alle medlemmer af SMK.

Husk Tilmelding: E-mail: kulturogborgerservice@silkeborg.dk eller til tlf. 21 67 46 15.

informationsmøde om vaskeplads i Indelukket

Kære bådejer

Som følge af dialogen angående beskyttelse af Gudenåsystemet, etablerer Silkeborg Kommune en vaskeplads i Indelukket. Som bådejer af en kommunal bådplads, og alle medlemmer af SMK vil vi gerne invitere til et informationsmøde om etableringen af vaskepladsen i Indelukket.

Informationsmødet foregår 22. januar 2024 kl. 19.00 på Medborgerhuset sal A, Bindslevs Plads 5, 8600 Silkeborg.

Informationsmødet er tiltænkt bådejere som benytter eller påtænker at benytte Indelukket til opmagasinering af sin båd hen over vinteren, samt alle medlemmer af SMK. Silkeborg Kommune vil på mødet kort orientere om baggrunden for etableringen af vaskepladsen, om placeringen af vaskepladsen og hvilke regler der gælder for bl.a. vask og slibning af både, når vaskepladsen er etableret.

Der er tilmeldingsfrist til informationsmødet, af hensyn til bestilling af forplejning. Tilmeldingsfristen er onsdag 17. januar og tilmelding skal ske på

E-mail: kulturogborgerservice@silkeborg.dk eller til tlf. 21 67 46 15.

Venlig hilsen

Simon Ø. Foldager