Dennis takker af.

Hej Alle SMK-medlemmer

Som der er blevet skrevet ud, så har jeg valgt ikke af genopstille til bestyrelsen.

Det er et valg jeg har truffet, da jeg har en virksomhed der kræver meget af min tid og et familieliv der skal hænge sammen. Jeg har været meget glad for de år, jeg har været en del af SMK`S bestyrelse. Det har været spændende og utroligt lærerigt.

Jeg har været involveret i mange forskellige projekter i mit arbejde som bestyrelsesmedlem. Men det er jo nok vaskesagen der har fyldt mest.

Jeg er helt sikkert blevet klogere på alt fra miljølovgivning, datablade på div. sæber og malinger, til hvordan et politisk apparat fungerer.

Det har været en spændende og til tider frusternede proces, som jeg kan kigge tilbage på og føle at vi alligevel er kommet et stykke i den rigtige retning. Fra de nye regler der blev stillet op for mange af os i sep. 2022.

Jeg vil opfordre til, at hvis der er nogle der ude der har lyst til bestyrelsesarbejde i vores klub, så tøv ikke med at stille op til generalforsamling Tirsdag d. 12/3 kl.19.00.

Vi ses på søen.